Interesse om een van onze concerten te bezoeken?

Tot nu toe kon u hier, via de website van de Amsterdamse Cantorij, kaarten bestellen voor onze concerten. Nadat u de kaarten had besteld én het bedrag had overgemaakt, kreeg u de kaarten per post thuisbezorgd. We gaan stoppen met het per post toesturen van de kaarten. Het is veel werk om dat te (blijven) doen en er ging ook steeds vaker iets mis met de postbezorging. Ook zetten we een punt achter het bestellen van kaarten via de website, en pas later ophalen en betalen bij de kassa.

Vanaf het komende project verloopt de verkoop van kaarten anders. Als u straks hieronder een keuze maakt voor het concert waar u naartoe wilt, komt u op een pagina die we samen met Ticketkantoor hebben gemaakt. De verdere instructies leest u gedurende de bestelprocedure, maar het principe is dat u, nadat u uw kaarten heeft betaald via internetbankieren, uw kaarten per e-mail ontvangt. Op de dag van het concert scannen wij uw kaart – uitgeprint op of uw mobiel – bij de ingang van de kerk, waarna u direct naar binnen kunt om een plaats op te zoeken.

Maar nog even wachten, er is op dit moment nog geen kaartverkoop!

Donateur worden?
Als u donateur bent van de Amsterdamse Cantorij, kunt u toegangskaarten tegen gereduceerd tarief bestellen. Bovendien heeft u dan recht op goede plaatsen bij de concerten, gereserveerd op naam. Interesse om donateur te worden? Ga dan – voordat u kaarten bestelt – eerst naar de pagina WORD DONATEUR.